O nama Usluge Lokacija Kontakt





Usluge Norma ISO 9001:2000

NORMA ISO 9001:2000 - PRIPREMA, UVOĐENJE I UPRAVLJANJE SUSTAVOM KVALITETE

Sigurni smo da ste čuli (neki manje - neki više) o normi ISO 9001:2000. Za neke je to pitanje "biti ili ne biti", za druge opet nešto prema čemu postoji otpor ili rezervirano mišljenje. Postoje i oni koje ISO 9001:2000 uopće ne zanima ili čak ne znaju za to.

Ali, da li zaista znate što znači sustav upravljanja kvalitetom i koja je stvarna korist od upravljanja procesima i kvalitetom? Ukoliko Vas zanima odgovor, pozivamo Vas da kliknete ovdje.

"TRADEXIM" d.o.o. pruža konzultantske usluge društvima koja žele uspostaviti sustav upravljanja kvalitetom, društvima koja žele unaprijediti postojeće upravljačke sustave i koja se žele certificirati sukladno normama Međunarodne organizacije za standardizaciju ISO i Europske norme EN.

Cjeloviti obuhvat naših usluga podrazumijeva provođenje svih aktivnosti i postizanje organizacijsko-tehničkih uvjeta potrebnih za certifikaciju, održavanje i kontinuirano unapređenje sustava kvalitete ISO 9001:2000. Navedeno uključuje "snimku" (utvrđivanje i analizu) postojećeg stanja, razradu plana za uspostavu sustava upravljanja kvalitetom, definiranje ciljeva i politika kvalitete, ispunjenje svih pretpostavki sukladno zahtjevima međunarodnih normi, stručnu pomoć kod izrade potrebne dokumentacije, izobrazbu djelatnika, internih auditora i voditelja tima te predstavnika uprave za sustav upravljanja kvalitetom — po principu "ključ u ruke".

Preuzmite inicijativu i donesite već danas odluku da uz pomoć našeg savjetovanja i coaching-a izvršite izuzetno korisnu misiju: uspostavu vlastitog, originalnog sustava upravljanja kvalitetom u kojem će svi procesi i resursi vaše organizacije biti uključeni u ostvarenje željene poslovne vizije. Zakoračite putem prema poslovnoj izvrsnosti.

Uobičajene koristi efikasnog upravljanja sustavom kvalitete jesu:

  • povećanje ukupnog zadovoljstva kupca i lojalnosti kroz njegovo uvjerenje kako su svi njegovi zahtjevi ispunjeni (čak prevaziđeni).
  • smanjenje ukupnih troškova poslovanja kroz optimizaciju operativnih troškova i povećanje efikasnosti, a što je rezultat provođenja preventivnih mjera i maksimalno izbjegavanje pogrešaka.
  • cjelovita dokumentiranost i nadzor poslovnih procesa.
  • povećanje konkurentnosti i profitabilnosti zbog povećanja prodaje kvalitetnog proizvoda.
  • povećanje ugleda kroz prepoznatljivost kvalitetne marke proizvoda ili organizacije.
  • bolja osposobljenost i edukacija zaposlenih.
  • poboljšanje prenošenja znanja ("know how") u organizaciji.
  • poboljšanje kulture poslovanja i motivacije kroz poboljšanu efikasnost: prihvaćanje sistema identifikacije sa tvrtkom i opredjeljenje za provođenje sustava kvalitete osigurava lojalnost resursa i njihovu smanjenu fluktuaciju.
  • snažan marketinški alat.
  • povećano povjerenje poslovnih partnera i osiguranje najkvalitetnijih dobavljača.

Zar to nisu dovoljni razlozi za donošenje odluke o uspostavljanju organizacije procesa i poslovanja sukladno normi upravljanja sustavom kvalitete? ISO 9000 standardi ne određuju rigidna pravila ponašanja već definiraju što mora biti prepoznato, definirano, nadzirano i dokumentirano putem standardnih načela i zahtjeva primjenjivih za sve. Standardi ne govore o tome kako se to mora učiniti nego daju dovoljno slobode i fleksibilnosti da svaka organizacija primjeni ISO norme sukladno svojoj konkretnoj djelatnosti i zahtjevima svojih kupaca.

Tradexim, Vrhovčev vijenac 78, Zagreb