O nama Usluge Lokacija Kontakt





Usluge Istraživanje tržišta

ISTRAŽIVANJE TRŽIŠTA

Glavni smisao i potreba istraživanja tržišta je prikupljanje korisnih i pouzdanih informacija koje pomažu prilikom odlučivanja u tržišnom poslovanju, planiranju aktivnosti, rješavanju konkretnih teškoća ili kontroli uspješnosti poslovanja. Poslovne odluke moraju biti utemeljene na pouzdanim rezultatima tržišnih istraživanja.

Mnogi menadžeri shvaćaju kako je poslovni uspjeh moguć jedino ako imaju spoznaju o tržišnom udjelu svoje tvrtke u odnosu na konkurenciju, ako mjere uspješnost svojih promidžbenih kampanja, ako dobivaju povratne informacije i mišljenje potrošača o svojem proizvodu, ako prije pokretanja svoje poduzetničke djelatnosti ili akcija na tržištu imaju uopće sliku o značajkama, potencijalima, potrebama i mogućim teškoćama osvajanja tržišnog segmenta na kojeg ciljaju.

Bez obzira da li Vam je istraživanje tržišta potrebno radi provođenja promidžbene kampanje, segmentacije tržišta, prodaje, razvoja proizvoda, unapređenja kvalitete ili bilo kojeg drugog razloga, "TRADEXIM" d.o.o. omogućava da dobijete vrijedne, autentične, stvarne i pouzdane informacije koje će Vam pomoći u donošenju kritičnih odluka u Vašem poslovanju. Strateške odluke se uglavnom donose na osnovu temeljitog istraživanja tržišta.

Uspješni menadžeri znaju da istraživanje tržišta daje snažnu informacijsku podlogu i potporu u donošenju poslovnih odluka. U uvjetima globalizacije tržišta i postojanja oštre konkurencije, gdje sve više prevladava shvaćanje i prihvaćanje potrebe za uspostavljanjem sustava upravljanja kvalitetom - namjena proizvoda i usluga je usmjerena zadovoljenju želja, potreba i očekivanja kupaca, a misija svake organizacije je da to ispune. Spoznaja o uspješnosti misije je pretpostavka poslovnog uspjeha.

Činjenica je da problemi tržišta postaju svugdje sve kompleksniji. U takvoj situaciji istraživanje tržišta postaje vrlo važan instrument bez kojeg organizacije neće više moći pratiti promjene. Istraživanje tržišta ne mora garantirati ostvarenje uspjeha za odluke koje su na osnovu njega donesene, međutim, sigurno je da istraživanje tržišta može smanjiti rizike tržišnog nastupa.

Tradexim, Vrhovčev vijenac 78, Zagreb